W dniu wczorajszym (23.06.2021 r.) na zlecenie Zarządu firma zewnętrzna usunęła z terenu wspólnego ROD (z miejsc wyznaczonych wiosną do składowania gałęzi do zrębkowania) odpady zielone, budowlane, komunalne i inne, które działkowcy tam złożyli, wbrew przepisom i zaleceniom Zarządu. Ponadto, pomimo zakończonego już dawno zrębkowania w dalszym ciągu działkowcy wynoszą na teren wspólny ROD gałęzie i odpady zielone.
Szanowni Działkowcy, odpady składowane w opisany powyżej sposób zalegają w bezpośrednim sąsiedztwie działek waszych sąsiadów i nie jest to przyjemny widok, ani zapach i niestety cierpi na tym także wizerunek ogrodu. Ponadto, uporządkowanie miejsc po tzw. „zrębkowaniu” z podrzuconych odpadów każdorazowo obciąża konto wszystkich działkowców i wpływa na wysokość składki ogrodowej w kolejnym roku. Podrzucone „śmieci” zapakowane już do kontenera.