TOALETY PRZENOŚNE

Zarząd ROD „URSYNÓW” pragnie  Państwa przeprosić za stan toalet TOI w ten weekend. Niestety firma, z którą Ogród współpracuje już tyle lat, tym razem  nie stanęła na wysokości zadania i nie dokonała obsługi toalet w umówionym terminie (przed weekendem). Brak serwisu i upał spowodowały, że korzystanie z niektórych toalet było trudnym przedsięwzięciem. Dlatego też przesłaliśmy w tej sprawie skargę do kierownictwa firmy i czekamy na odpowiedź.

Jednocześnie informujemy, że w trosce o nasz wspólny komfort, pod koniec maja br., uzgodniliśmy z tą firmą, że serwis toalet będzie odbywał się co tydzień. Wynegocjowaliśmy w tej sprawie naprawdę dobre warunki cenowe. Mamy  nadzieję, że ten przykry wypadek będzie jednorazową wpadką firmy, być może wynikającą z natłoku serwisów, w związku z Daniem Dziecka.  Nie mniej jednak płacąc za usługę oczekujemy właściwej realizacji umowy.

Jeszcze raz  przepraszamy za niedogodności, wierząc iż dalsza współpraca z tą firmą będzie przebiegać bez zakłóceń, ku zadowoleniu nas wszystkich.